under täcket och handukarna är det varmt.

god morgon.
jag ligger här som en in lindad mumie. trött och otroligt kall efter att ha slitigt mig ur den varma duschen. jag har fått för mig att kopiera anna här i england. jag sover med fönstret halvöppet. så det är skit kallt på natten och kallare på morgonen. MEN. det är så skönt under täcket. alla baggar och löss undersängen håller säkert med mig. Fast jag som redan innan behöver jag sätta mitt alarm 90 minuter innan jag skall gå upp för att inte försova mig klickar inte så bra med det kalla rummet. vi gör vårt bästa för att samarbeta men det slutar inte alltid i succse.
fast jag har aldrig kommit försent ner till frukosten.
trots det har jag försovit mig i 2 veckor i sträck. smart va?

jag lyssnar på miss indipendent och because of you av Ne-yo, sea of love med cat power och stay with you av jonh legend. på något sätt för det mina tankar på en av de bästa morgonarna i mitt liv. vecka 32 med liene och segling.
haha jag måste byta tanke ämne för att inte falla i gråt. men liene du vet när vi gick upp på morgonen så där skit tidigt och åt utomhus precis så känner jag mig nu. åh

Kommentarer
Postat av: liene

saknar de mornarna jämt!! så jobbiga att börja, men så underbara

2009-10-09 @ 12:14:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0