the definition of a bit...



Åh. jag sitter här med ett tänt ljus, det luktar champange och hiphop musik.
Ångest, Dåligt samvete och en nypa panik försegår i mitt huvud.
Jag har alldeles för mycket kläder. I stockholm också men framförallt här i london. Way to mycket. för en övervikt på 5000 kr är inte normalt. Därför var min plan att rensa bort lite nu. Det började dåligt, fortsatte dåligt och avslutades i katastrof. Spelar ingen roll om jag inte bärt klädesplagget på dessa två månader. jag kan bara inte, jag kan inte välja bort något plagg. för kanske kanske kanske någon gång vill jag bära just den. precis den. Och att tillföra är att jag är drabbad av flicksyndromet jag tycker varje morgon att jag inte har något att sätta på mig. Alltid.
Jag vill bära min randiga tröja från weekdays varje dag. Men den har hål i sig. Och jag lider även av "aldrig bära samma outfit twice". Värdelöst.
Men vänta här. jag fick just en ide mellan mitt knapptryckande. Om jag tar ut en femtedel av kläderna och bara bär en viss typ av kläder, sen byter en gång i månaden. Kanske funkar. Då får man som en ny gamla garderob fast ändå inte. Fast saken är den att jag antagligen kommer sakna de kläderna jag lagt undan och vill bara bära dem hela hela tiden.
nä jag sover på saken. Good night

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0