miserabelt skit helvetes fan F'tta.


Åh när man får en flash av värdelöshet så vill man bara skriva om det. om allt skit, om de försvunna hoppet, dåligheten och hopplösheten. Men så inser man att hela världen kan se trots att det ej kommer ske så finns möjligheten. det hatar jag med internet. fast frågan är vem jag egentligen vill skall läsa om mitt misserabla liv. flickan som skrev att vi skulle fly till japan, men sket i den andra halvan? okej bitterheten kvarstår i min röst. Det finns mycket bitterhet i mig nu. Jag kanske förlorar mitt jobb imorgon, men jag skall inte delge mer av mitt svakande självförtroende/känsla/mående/alltihoppa. Fast de klart du skulle ju kunna slutat ibörjarn.
god natt, typ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0