Lots of subjects.

Konstigt vad olika alla blir tillslut.
Duktiga, professionella människor av oss småbarn.
En eloge till alla dom. Vi andra får väll bara vänta på vår tur.



Mina drömmar består väll för tillfället av att flytta tillbaka till London i höst. Att leva oansvarigt, spontanat och precis precis som jag vill när jag känner för det. Med Erika. Hennes dröm om det är rationell. inte min. Jag drömmer om att jag faktiskt stolt kan stå på golvet på min födelsedag och heja för space city zoo. Att överleva. Jag drömmer också om andra saker, men något som känns bättre är att jag faktiskt har sovmorgon nästa vecka. Det är första gången sen jag kom hit och antagligen sista.
Britta och jag har lärt oss pussycat dolls dansen till en av deras låter. Ikväll skall vi på "hot pop". Vilket betyder helt utanför våran comfort zone what so ever. Precis som alla nakna tjejer dansar i alla tuffa musikvideoer. Så skall lilla jag dansa idag. Självironi kommer behövas, En hel drös tror jag.

Snart börjar jag jobba igen. Stryka igen. men jag älskar tiden mellan arbetstimmarna då drömmer jag mig iväg till dåtiden. Snart kommer mina skor. Spänd väntar jag för att vingla fram på mörka höstnätter.

Kommentarer
Postat av: Emma

Hej. Det är en gammal vän här. Hon saknar sin Hanni. Hon försöker hitta flygbiljett. Det är dyrt. Hon jobbar på helgerna. Så det kanske går. Miss u.

2009-10-20 @ 16:08:09
URL: http://vodkamessmor.blogg.se/
Postat av: erika

så det betyder att jag har nycklar till vår imaginelägenhet trots min oförmögenhet att höra av mig, yey! det kommer bli underbart, och då ska vi bara jobba alldeles lagom mycket, och ha sovmorgonar hela tiden. men nu är nu och imorgon ska jag upp fyra och du ska passa barn, men vi har tanken

2009-10-20 @ 22:50:43
URL: http://vargromantik.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0