Kollar på ANTM och ser hur de lär sig gå med böcker på huvudet. Det kan jag!


jag skulle sätta på mig den svarta gympa för ikväll när vi skall på jazzbarer. det är för tajt. jag kommer i den och allt men den sitter inte som den brukar. Jag insåg att jag istället skulle se ut som Ida för då behöver jag bara en tröja och röda läppar. jag är barnvakt nu men åker in till london vid typ nio. det blir as härligt. imorgon skall jag och kristine på en rikigt shoppingrunda.
Hur som idag när jag köpte två tidningar var Tavi på framsidan, antagligen vet alla redan vem hon är. men då kan ju jag slå ett extra slag för den 13 åriga flickan med över miljoner läsare som älskar mode och inget annat. hon är cool. på riktigt.

Om det är något jag kan säga jag kan på riktigt är det att ha saker på huvudet. Jag kan dansa, hoppa och snurra med stereoer på huvudet. och massa böcker i trappor. det kan jag fan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0