jag vet inte om det är en rolig historia?

A horrible disaster.
vi gick från the playground och plötsligt från absolut ingenstans stannar henry och ser ut som han sett ett spöke.
-i told you i needed the loo hanna.
jag ser hur det börjar skapas mörka fläckar på hans skolbyxor. ner för benen och på skolskorna. AH. Jag försöker få honom att gå runt hörnet ifrån den största gatan i eastsheen. nej. mitt på gatan. jag hjälper honom av med byxorna för att låta honom kissa typ i panik på the pavement. ah. Men kisset visade sig inte vara största problemet. det var bajs också. överallt. jag har nog aldrig sett så mycket bajs förut. i panik över människorna omkring oss, panik över att vi inte hade några nappkins, panik över situationen, panik över henry. det var panik. jag försökte andas och lugna ner henry som grät. jag försökte få av honom hans trousers för de var som sagt dränkta i brunt otroligt illaluktande avföring. eftersom det var så mycket överallt fastnanade det på benen åh det var hemskt. fem minuters gång väg hem slängde jag in kalsongerna i barnvagnen och drog på honom byxorna och skorna. det var en låååång väg hem. henry gick som den bredbentaste jag någonsin skådat. när vi kom hem bad jag honom att ta av sig allt och gå direkt upp i badrummet. nej. han satte sig på trappen, trappen skapad av heltäckningsmatta i beige. AH. yttligare panik och aggera genom att dra upp honom och stoppa honom i badkaret. då tog maria över. ...

vi slängde hans kalsonger.

Kommentarer
Postat av: Elin

det var det vidrigaste på länge.

2009-10-08 @ 21:59:19
URL: http://ekot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0