jag är skit kissnödig och har tappat bort handtaget till min toalett och dörren är stängd.

Började tre. eller fortsatte efter tre timmars morgon arbete med att börja igen klockan tre. en solig fredag. Super humör. Men så fort arbetstiden började forstatte den härliga fredagen...?
Jag skulle fylla på fågelmaten som består av fyra stora burar, städa ur tallrikslådan som är ca 1x0.5m i omkrets, besticklådan som är samma storlek, tvätta fyra omgångar, laga hemgjord pizza, diska alla disk från dagen, tömma diskmaskinen, vika tvätt ur två fulla tvättkorgar som är ca en meter höga var, diska ur tre stora blomkrukor, mata barnen, plocka fram och undan maten, bada barnen, städa barnens rum som bestod av seriöst alla deras leksaker ute på golvet. Jag har faktiskt aldrig någonsin sett de så stökigt någonsin på två månader, under hela tiden hade alice en kompis här vilket betyder att det var fyra barn att ta hand om, Maria var ute och shoppade under tiden och kom hem med 10 sainsburgs påsar som jag skulle placera ut i lådor, frys och kyl. Sen få alla barn i pyamas och ge dom chips och treats. Men absolut jag förstår att man inte tycker det är överdrivet mycket, men att tillägga är att jag gjorde allt detta på tre timmar, att bella ramla av stolen och slog bakhuvudet i sten golvet, och att jag var kissnödig under hela skiten.
Men jag menar det är säkert helt normalt att bli sjukt illamående när man jobbar.
jag börjar igen om en timme....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0