Hälsa My ASS


Igår skapade jag en spyende pumpa. den kommer på bild snart. Jag har typ ledigt nu. det har jag haft den här veckan. Har bara arbetat i 6 timmar om dagen typ. Nu har jag slutat för idag, klockan är 10.30 jag skall till richmond och äta starbucks skinny bluberry cupcake. Om jag fick välja en sak att leva på i resten av mina levande dagar är svaret precis den muffinsen. Då förstår jag tankarna sväva kring "skinny". Men ja, den är faktiskt bättre en den vanliga blåbärsmuffinsen konstigt nog. Den har allt, smak, konsistens, känsla och harmoni.
Att tillägga är att jag har en ohälsosamm vana när det gäller att konsumera en specifik sång. Det kan passera två HELA veckor och jag unklickar inte på repeat en enda gång. Tyvärr har mitt musik intresse helt åkt åt helvete. För musik ger mig inte tillräcklig stimulans här i london. Jag behöver en serie, film är för kort. En serie på litet format i högra hörnet sen en internet ruta uppe på andra sidan för att kunna titta på serien samtidigt som jag kollar på saker jag tycker om på internet. Det kan inte vara hälsosamt. för jag har plöjt igenom sinnesjukt mycket serier och filmer.
Förra fredag köpte jag flight of the conchords seson ett och två, tre sesonger av the it crowd. jag har även tittat igenom hela sagan om ringen triologin och 15 avsnitt av hannah montana och wizards of wawerly place. Idag har det gått en vecka. Jag har sett allt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0