pappa saknar mig och vet dessto mindre om mig


jogging skor. spring byxor, sport top, underställströja, t-shirt, tjockhood och halsduk. Super redo för powerwalk med Frida som påminde om mig i sin outfit. Vi började våran varndring med ett stopp på watrose. Hon köpte vatten, Än så länge låter det bra eller hur?
Fast jag köpte torkad frukt aka natur GODIS. haha så genom våran 90 minuter långa powerwalk till putney och tillbaka tryckte jag i mig naturgodis. antagligen gick powerwalken med plus... men det var skoj. en ny vana hoppas jag på. fast utan det där natrualistiska godiset.
jag kommer inte ihåg vad naturalismen betyder, leedsen miranda. bara romantiken och upplysningen. men det betycer väll att jag hade bättre saker för mig. DIG!!. fast det har jag inte nu. jag saknar ett liv.

jag pratade med mina vackra vänner. kul kul. jag lever genom deras liv nu!

Kommentarer
Postat av: Miranda

haha, jag minns att naturalismen var äcklig. välbeskrivna texter om förruttnande lik med larver och grejer. Allt du behöver veta.

2009-10-07 @ 17:38:19
Postat av: lenni

kul att man inte vet att du screenshotar :)

2009-10-07 @ 18:03:29
Postat av: hanna

jag kommer ihåg nu ahha

2009-10-07 @ 19:00:26
URL: http://lawt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0