krlek.


Jag tittar på wizards of waverly place-the movie nu. den är skit bra faktiskt. Jag har köpt seson ett och två av flight of the conchords och seson ett, två och tre av the it crew. Det finns så många underbara, hur som jag gjorde smootie för ett tag sen den är skit god jag mår illa. tänka ta lite holahoops nu. jag tycker om le fashion imagine bloggen, den e dansk och super bra.
nu tittar jag på 17 children going 18. heere jävla gud. ah jag har börjat tvivla om jag skall ha barn redan innan det programet. ah
det finns en asiatisk tv show som finns med på sky, som enbart visar asiatiska bröllop.
jag älskar att titta på mode, det syns inte på mig, det är min dålda kärlek. åh den får mig att bli knäsvag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0