Au fait to barmy, BEESE KNEES

Det är kallt här nu. Men klart i luften och rått på något vis. Löven är fortfarande gröna, men ändå inte som en kall sommar dag. Jag skall stoppa på mig uggs, en stickad tröja halsduk, vantar och hatt. Sen vandra till Kristine för att äta brunch med några till. Åh, hon är ensam hemma hela hela hela veckan.
Förundrad över hur jag tränade 6 timmar igår och nästintill sakanar träningsverk idag, kanske min kropp fick en överdos förra veckan.

Vi vet ingenting om våran framtid elin liden. AH!
från brandman, bankdirekter, filmproducent till hemlös.
men det vi har potential till att bli är kanske?

döda av alkohol?                 Rockarestjärnor?

Chillande arbetslösa?       Konverterande Harekrishna följare?

Politiker?                     Moderedaktörer?

Psykopater?              Pepsodents nya ansikten utåt?

Strueplansprofiler?            Prostetuerade?

Ah, framtiden är ovis. Men vi kan höja våra glas och skratta oss lyckliga att vi ialla fall har varandra. Och DET, det kan ingen framtid förstöra!


Kommentarer
Postat av: Elin

Åh gamla goa minnen!

Vi kommer nog också på vad vi vill bli tillslut. Men som sagt, vi har ju varandra iallafall. Och fler bilder ska det bli.

2009-10-19 @ 20:33:21
URL: http://ekot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0