den var kall precis som colan

Jag fann min vante!
Den låg i kylen.
Det är kallt här nu, jag har sovit mellan 9.30 till 12. Nu skall jag hämta Bella på nursery klockan ett sen börjar dagen igen. Jag älskar playdates. Henry har en efter lunch och Alice efter gymnastics. åh.
jag vet faktiskt inte hur jag skall överleva och hämta bella. det kommer vara så jävla kallt!
Åh ikväll skall vi till den där baren, du vet den där baren man alltid önskar man hade. Där man skall bli stammis, som har biljard bord, stroa soffor, spel maskiner, billiga drinkar, asa härliga människor, mysig lokal och ingenting ingenting gör den det minsta dålig. Dit skall vi idag. Baren heter The Lot och ligger i richmond.
aja "livet" kallar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0