åh jackan vad den är fin. kärlek. äkta kärlek.


då fortsätter livet igen. jag har aldrig levt så här lyxigt känns det som. jag behöver inte bädda barnenssäng, stryka, plocka ur diskmaskinen. nej jag fick gå på inom hus playground idag. jag njöt i två och en halv timme. när jag tittar på fotboll tänker jag på nintendot. hela tiden. manchster såg vi idag, det är dom jag spelar. Hot pop idag var inte samma som förra veckan, och den rödhåriga dansläraren var bara standin jävla skit. Om jag skulle blivit med barn i vårterminen i ettan, då skulle jag ha en bella idag. SJukt fakiskt. Jag har  blivit mer anti att skaffa egna barn när jag jobbar. Det är ett så sjukt stort ansvar att jag inte vet om jag någonsin kommer bli mogen. fatta att allt den blir av är ditt ansvar. ditt.ditt.ditt. ne det är så mycekt som gör det så svårt. usch fy o blä


Kommentarer
Postat av: Miranda

Hanna jag vill verkligen komma och hälsa på. tittar fortfarande på flygbiljetter och så. det vore underbart. Jag saknar dig. PUSS!

2009-10-28 @ 09:40:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0