2 års jubeleum och avslut?



ever had the urge to just delete everything?
jag satt inne på min facebook. precis som jag gör varje dag. samma visa om och om igen. då insåg jag med mina 749!! bilder och 405 vänner att fan kanske man skall ta bort skiten. Ofta jag känner 405 personer. ALDRIG!
12 kanske på sin höjd. och det finns nog ännu färre facebook bilder jag faktiskt är stolt över.

Precis när jag var redo att deactivate my account skulle man kryssa i olika allenativ. jag kunde inte.
det gick inte. det grep i hjärtat. jag har kontakt med vänner jag inte riktigt bryr mig om där, jag har koll på vad som har hänt i mitt liv de senaste två åren, jag har koll på alla mina vänner. det är sant facebook är mitt liv. precis som det är ditt!

Kommentarer
Postat av: Sara

AMEN! AMENAMENAMEN!

2009-10-17 @ 22:52:27
URL: http://venicebeach.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0