vad hände med trenden att ha mobiltelegonen avstängd, missa jag den?


Jag skall träffa elin och rikke nu. det är pirrigt. Jag vet inte vad jag skall ha på mig, med tanke på att inga byxor passar numera, Men som Liene sa, det är ju bättre att gå upp i vikt när man är smal egentligen än att vara tjock hela tiden! Haha åh det var så roligt. Så nu känns inte cheerleading outfitten så jobbig längre. BUT jag måste kommenterar ang fashonings vår 2010 trender. jag förstår dem inte, alla har ju redan varit. aja. Nu skall jag dra upp damsugaren för om bara några timmar kommer elin och rikke hit. AH.
Det känns som en dejt.
Vadskallviprata om? Tyckerpersonen ommig? Harvi någotgemensamt? Vadhar personenpåsig? Kommerdet bli awkward? AHH! ;)
Tummar krossade TACK


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0