the cheer-uniform is TINY, i can just as well go naked! Oh no i already do....


Så nu ligger jag i min säng. fortfarande cp förkyld. något som jag aldrig tidigare sett som en enskilld sjukdom. alltid halsfluss och förkyld. influensa och förkyld. magkatarr och förkyld. NEJ jag är bara förkyld och det är ett RENT helvete skall jag säga. MEN här kommer det. jag har fått min cheer-uniform. och den är inte stor vill jag meddela. toppen går knappt över brösten mina och om jag stäcker på mig är det svårt att andas. kjolen är knappt över rumpan min och jag drar ner den och rör jag på mig. ja låt oss säga såhär jag visar mer än jag döljer...

så jag ligger här i min nya hood och ribben, värsta rosetten i håret. och funderar hur jag skall minska min kroppstorlek på 6 dagar. om jag kanske skall ta bort ett höftben eller två. Skära av mig rumhalvorna mina och helt bojkotta brösten. sex dagar....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0