"Nothing tastes as good as skinny feels."


catwalksbilderna är ifrån vouge, jag måste erkänna jag gillare.

nu är säkert hela sveriges modeelit ute och letar jimmy chooe och sen imorgon kommer alla fjortisar handla det absolut billigaste i sortimentet för att kunna tillägga det i sin garderob. personligen blev jag fett besviken och tycker inte alls kollektionen var helt fantastisk. Men något som jag har ångest över är istället mitt rum. om maria kommer upp nu kommer jag få kicken. utan tvivel.
Kate Moss hade kläckt ur sig kommentarern ang hur man skall få en top modells vikt till till WWD.

"Nothing tastes as good as skinny feels."

Haha sen hade även Daphne Guiness  gjort sitt bästa i att försöka bära Alexander McQueens omtalade utomjordiska fotassesoarer. ofta hon hade en trevlig kväll...
Aja nu skall väll även jag ta tag i mitt liv ännu en gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0