nostalgisktobehag eller nöje.

Ligger i mitt dagligen nystädade rum och fick som en smäll på käften av nostalgi. Av dess renaste sort, den bästa!
Åh jag älskar min dåtid. Jag tycker om min nutid också. men dåtiden, när man gick första året i gymnasiet.
försökte ladda upp bilder men blogg.se är inte på min sida.
Förlåt back to mitt super nostalgiska feel good. åh för tre år sen. TRE ÅR SEDAN, och två dagar förändrades mitt liv. faktiskt, fredagen, då var det haloween fest hemma hos erika. så där som det alltid var, varje år. Det var egentligen en slump att jag blev bjuden för erika och jag hade precis börjat hänga igen efter grundskole sommarlovet. Jag gjorde i ordning mig hos anna och hon följde inte med vilket jag blev lite lätt besviken över. Jag kom dit åt tacos träfffa alla rudbeckskids för första men inte sista gången. Kvällen urartade som alltid, Vilehelm och jag ljög rakt in i Stinas ansikte. Så sjukt taskigt. Fast jag tror att hon har förlåtit oss nu. Dagen efter gick vi på Johnossi konsert det var så sjukt bra.
Då vill jag påpeka de hela ledde till mitt stora intresse för riktigt bra musik.
Även min första riktiga pojkvän Vilehelm anlände då.
Men framförallt störst av allt bäst av allt viktigast av allt fick jag och erika tillbaka kontakten på riktigt igen. Och de mina damer och herrar den kommer aldrig försvinna igen.
Det är nog den bästa dagen i mitt liv. 30/10-2006

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0