mitt märke skulle heta LAWT. för det passar på etiketten.


Jag är ung. Oerfaren. Naiv och otroligt Dum.
Jag har inga framtids planer, ingen aning om mitt framtida yrke och knappt koll på morgondagen. Vilket leder till att mina tankar vandrar mellan alla, himmelen och det under jorden. För några dagar kom jag med hjälp av vän på att jag skulle bli modedesigner. Jag vet precis vad min första creation skulle vara. Precis! Herr kläder skulle jag göra, vackra, nytänkande, inspereande och unika herr kläder skulle jag göra. Plagg som inte vem som hellst skulle stoppa i sig. Precis de plaggen som jag önskar min man som jag skall träffa 2019 skall bära. Åh han kommer vara så fin!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0