minglande kristdemokratiskt tonåring. bortsätt från kristdemokrat delen.


l
För ett år sedan laddade jag upp new york bilderna. vilket betyder att denna helg för ett årsedan var jag i new york. detta år är jag i london. nästa år paris?
Tittade igår på Fashion på svt/play. det var verkligen en tia. dock hade jag sett det mesta innan och de var från våren inte hösten. det var synd. men men. kul ändå av svt!
Idag börjar jag inte förens klockan tre. skönt! men jag vet inte vad jag skall göra, skulle inte tvivla på att sova, men alice är sjuk. har MASSOR av läxor att göra men har slutat bry mig, bör gå ner till en av charity shoppparna och söka jobbet i vår, men jag känner bara för att åka in till richmond gå till starbucks och köpa en venti latte and a skinny blueberrymuffin. men det orkar jag inte. Det blåser absurt mycket utanför och regnar till och från.

lyssna även med juliette greco.
jag tror jag skall duscha igen, länge och inse meningen med dagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0