Milstolpe med stort stort M

TRE ÅR SEDAN.
TRE
TRE
TRE.
exakt tre år sedan. skit i det jag sa innan, det är den 3/11. Herre gud. allt har hänt.
Det är absolut den största milstolpen i mitt liv. ah ialla fall den största positiva. Jag förklarde ju tidigare varför. Nu lyssnar jag på 1- finger albumet. Åh timo räsinen. lovers are lonley. åh. min mage gör så ont att den får mig skratta.
Här kommer iaf ett blogg inlägg som skrev efter detta.
3/11-2006
" Another weekend have passt, men min engelska är ändå lika dålig. Ja man lär sig nya saker varje dag, o denna helg var det inte engelska. Jaha villka tre nya saker jag jag lärt mig då? Fredag= En ny livssyn. Lördag=Att Johnossi är bäst live! Söndag=att jag nog är mobboffret på gympan. Men det passar mig perfekt! Jag har även lärt känna nya människor som ALLA rockar fett, synd bara att man inte fått dessa människor tidigare.

Ja, vissa har det och andra inte.   Annat jag lärt mig som inte känns lika bra är att jag har blivit imun imot spya. Sett för mycket. HAHA no futher questions you Honer..

Men jag kan ju i alla fall säga att det har varit en av de bästa helgerna ever. Och jag menar vad vo´re den utan fingret! Ja, börja lyssna på Johnossi, Timo Rejsninän, the knocks, Mando Diao, så förstår du vad jag menar!

But were all happy, becuse the street are ours. And it's quit scary when you wake up in the same old cloths.

Japp, dagens out fit då! Japp den är JÄVLIGT HET! En vit-svart prickig strumpa. En gul-orange strumpa. Ett par hängass-tighta jeans från disel. EN SKIT SNYGG TRÖJA FRÅN JOHNOSSI SOM ÄR SIGNERAD!

Något annat jag har gjort istället för att festa, träna och gå på konsert. Är gå på museum FAN VAD JAG GILLAR DET! BEST EVER. Det rockar fett!

FINGRET I TAKET BÅDE HÖGER OCH VÄNSTER! "

?2009 2006 or 2006 2009?

 

Ja fyfan vad rätt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0