"Jag blir kär i tanken på att han är min och han gillar mig. bara mig"


Scarlett johanssons album är toppen. hennes röst också!
Dagen har varit UNDERBAR!
med elin och rikke. fick blinka två ggr när jag såg dom stå i köket. det var overkligt!
Jag såg henne idag! Jag har följt hennes blogg lääänge. det var häftigt hon hade sin hatt och sin leopard jacka, precis som jag tänker henne.
Titta om du vill. Personligen tror jag det kommer bli bästa någonsin! XxX

nu skall jag somna in med ett leende på läpparna. Riktigt God Natt!

Kommentarer
Postat av: Emmy

härligt inlägg Hanna, precis sådär filosofiskt som jag tycker jättemycket om när du skriver!! föresten hur la du in bilden som roterade? take care!

2009-11-20 @ 17:57:11
URL: http://fiemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0