.


jamie cullum. jag vet inte vart jag skall börja, vad jag skall säga i mitten, eller absluta med. han är så himla bra.
sen vill ja tillägga att fördelarna/nackdelarna med att jobba som aupair är att man är ledig fyra timmar mitt på dagen. De kan ses som en otrolig fördel. Men detta betyder även att fyra timmar är förlite för att fakitskt åstakomma något vettit, som att åka och shoppa tillexempel. flesta gångerna spenderar jag bakom skolbänken men inte alltid. Detta kan ha lett till mitt ohälsosamma beteende ang serietittande. så nu sitter jag här och börjar inte förens om fyra timmar... jag gör läxan men jag tror att jag gör helt fel.
fel uppgigt liksom. fan

hare. (snesmile)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0