du dunk, AOW du dunk. AHHH Fan, du dunk. kul tankar jag har va?

okej jag är så trött nu att jag knapp orkar trycka ner tangenterna.
jag var på heathrow gymnastic, jag åstakom en och en halv skruv frammåt, hel skruv bakåt, stillastående salto på golv med en hand i ryggen, rondat flickis piksalto på "cheermattorna" och lite annat. så en chock för mig. men tyvärr var mitt huvud på helt fel plats vilket gör de otroligt att jag ens kunde klara detta men kul de iaf. det tog en timme att ta sig dit, men jag kommer klara cheertävlingen iaf skönt det.
alla kommer stå i ett V, sen kommer jag få vara toppen för att sedan tumbla ner medans alla gör saker inåt bakom mig.
Tävling då.... när jag skall åstakomma min tubling....;
trötthet: HÖG (efter 2minuters konstant dansande)
stressfaktor: HÖGRE (eftersom alla människor kommer klampandes precis eftermig)
press: HÖGST (enda tublaren i min squad)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0