Första advent.


Igår fyllde mina små systrar år. vilket betyder att det bara är drygt en vecka till min stora dag. min födelsedag. men jag vet inte rikigt vad tretton betyder, heter man tavi the new it girl är man redan 25 där uppe och dansar med eliten. Jag fyller nitton på söndag, vet inte vad det betyder. ingenting. eller uppenbarligen;
  • This is the minimum age that is legal to buy tobacco products in Alabama, Alaska, New Jersey, Utah, and Nassau, Suffolk, and Onondaga counties in New York[2].
  • This is the minimum age at which one can drink and buy alcohol in Canada except for the provinces of Alberta, Manitoba, and Quebec where the drinking and purchase age of alcohol is 18

Men jag vet inte hur det hjälper mig. Det jag vet är att min pappa inte kommer vara med mig, vilket ger mig en smärre sorg innombords. Fast den 6 december står mest för cheerleading tävling i mitt huvud i år. Imorgon skall jag hämta uniformen, och uppenbarligen är min kjol den kortaste av allas. Skönt säger jag för jag har ju inte alls ökat i storlekt som aupair. Idag är det första advänt så fyra veckor till julafton. men varken julafton eller födelsedagen spelar någon roll, jag har annat för mig STÖRRE datum i mitt huvud.
6/12-2009
18/12-2009
3/1-2010
Förkylningen har inte blivit bättre men ändå mår jag så bra. Cheerleading är så roligt jag vill bara ha ha ha!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0