Chanel Iman in Ddeutsch MAgazin är så vacker.


Norah Jones nya album är kanon. jag har packat en väska som lätt väger över 20 kg som jag skall ta med mig till svealand. För det känns som om jag skall åka hem den 19/12 sen åka hem igen den 3/1. Stockholm/London. Idag köpte jag 10 julklappar. Läxan är som vanligt inte gjord. Jag har slagit in över 50 julklappar idag åt Maria. Marianne Häger erkänner att jag är en elev man aldrig glömmer. Jag är mästare i oavslutade projekt och har otroligt dålig självdisiplim, men det är något jag håller utan för CV jag skrivit på i över treveckor. När är det min tur att finna ett sånt fint linne som hon på facehunter har från (Auckland-facehunterparty,playthinggallery11/25/09)???
Jag vill egentligen inte avsluta detta inlägg för då måste jag börja med homework.
Jag som tog studenten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0