can you help me occuapid my brain?


No Magazine NZ, Zippora Seven by Karen Inderbitze Waller

jag mår så dåligt. inte psykiskt utan fysiskt. vilket gör att jag mår dåligt psykiskt också.
fick ett slag i huvudet igår och gick inte till skolan idag. känner mig SJUKT bakis fast jag inte fått något att dricka, känner mig SJUKT illamående mätt fast jag inget ätit. känner mig SJUTK trött, fast jag inget gjort...
iaf tog jag mig till richmond så nu har jag 41 nuinförskaffade kedjor som jag skall skapa med. och en ny svart hood. skall göra mitt bästa att skapa en sån där hood jag visade för inte så länge sen. Kapa även en vit oversice t-shirt från whistles där jag förövrigt kanske har hittat min vinter kappa och ett par hotpants för tre pund!
jag köpte asprin för 35p idag. typ 5 kr. 16 stycken. vilket jävla KAP!
nu skall jag hämta bella. stryka och vardagen fortsatte...
men, men för någon timme hade jag de livet jag drömmer om.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0