sommarnatt. en pratstund med dig skulle jag ge allt för.


Tillslut orkar jag inte inte titta på tv. datorn är för jobbig då jag själv måste åstakomma sakerna, så jag har ingen som hellst aning till hur detta blogginlägg kom till världen. Jag skall en dag lära mig "The promise/the sacrfice". Det är den bästa av alla. Nu vill jag gå ut i sommar natten och sitta på ett berg och prata om de sakerna som ingen bryr sig om men som betyder mest.
Meh. jag vill sitta i sommarnatten och prata med den jag bäst förmedlar med.

Kommentarer
Postat av: Elin

jag vill ha vår badbergetkväll, fast med lite varmare luft.

förlåt för att jag var så kort i telefon idag, men jag har varit helt orkeslös hela dagen.

2009-05-14 @ 22:44:14
URL: http://ekot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0