Super tuff klocka eller hur.


God natt, Sov gott.
Sov gott. God natt.
God natt, Sov gott.
Himla konstigt uttryck. samma sak två gånger liksom. Aja idag skulle jag bara in till stan vid lunch och fria liene. Jag kom hem nu. Pengar fattigare, saker rikare och mycket lyckligare. En klocka mitt senaste spontan inköp, eller näst, nyaste blev ett par skorts också innan laxpastan på Vapiano. Ett par andra skorts, ett par glasögon mot soliga dagar och ett linne. Som förövrigt ser ut som fan. HAHA.
Shopping truly makes fickor gladare. och att handla med miranda när jag och erika bokstavligt talat glor.

äppelkakor är inte goda på waines enligt erika, men tycker hon någonsin något hon längtar efter i tusen år passar.

nej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0