Oturens herre.


Herre på oturenstäppan.
Vaknade 11.32 var i skolan 11.38 men lektionen var inställd. Halka i cafeterian. Det började spöregna så fort jag gick utan för dörren. Glömde skorna och missa bussen. Fick den största nocken på träningen så jag ramla och ett mirakel sker om jag inte har blåtira imorgon. Hela den här dagen har varit ett mörkt svart moln över mig.
Jag väljer att sova nu, allt för att denna dag skall få ett slut. men jag kan bara skapa mitt tal jag skall hålla imrogon om marxismen själv. helt ensam alla andra är fyra i sin grupp.

Kommentarer
Postat av: Frida

KNOCKEN IN MY <3... Haha, förlåt men det såg så jävla kul ut bara.....

2009-05-16 @ 23:18:22
URL: http://fridaisfun.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0