Jag vill också gå på dejt. Fast de är bara Liene som kallar det dejt. inte jag.


vi var på fest i ropsten och vart estetiska, jag och fisken.

Elin och Pau har inga andra vänner så vi hänger inte i skolan, utan i en lekpark faraway.

Mitt liv, speglar min hundsliv. Hund på Loongboard på kullersten, Pär-fekt.

Maten i skolan fortsätter i den bästa riktningen och de gör mirandas kläder också.

Frida mingla med grannen och avslöjade hemlisar på gotland, super pinsamt.

Jag åkte loongboard efter pappa från visby hela vägen hem. Jag kände mig som i en skatefilm så där super häftig och ball.

KATASTROF-DÅLIGT

Kommentarer
Postat av: Mirrrrri

MATEN är enda anledningen att gå till skolan.. undrar vad det blir imorgon, spännande alltså!!

2009-05-05 @ 21:04:43
Postat av: Elin

oh shit är det där er balkong?!

2009-05-08 @ 12:35:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0