24 medaljer har jag. inte mina systrar.


SILVER TILL JORDENS BÄSTA BABISAR!
Ett silvet, i årets svåraste tävling. svåraste tävlingen i deras ålder. de du. Hur som hellst dom är 9-10. De skall hålla på med gymnastik i åratal till, men redan nu. idag fick de sina första riktiga konkurrenter. antagligen de som kommer vara pikkande för alltid. jag hade vikingarna. de har bromma. Bromma kalla sollentuna cp och sen var fighten igång. De var utklassning, bromma lag 3 och sollentuna lag 1 var absolut bäst. de var 1 poäng till trean i gymnastik är en hundradel mycket!
De var kanon. tävlingen var kanon. Men framförallt mina babisar är bästa AV ALLA I HELA VÄRLDEN!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0