Får jag gå med folkdräck på skolavslutningen. på studenten. folkdräckt. if that's what i'm into!




En pojke. en liten pojke. han heter Marcus.
Honom mötte vi för första gången sommaren 06. ett seglarläger norr om stockholm. ett heligtmöte bakom stängsel. Hans ögon lyste i solen och han själv träffade oss båda in i hjärtat. Han var den bästa av de bästa.
Han förblev en picko-laser för liene och mig. föralltid.
"Vilja, Våld och Silvertejp." "Kär i Pär" och "Upp i en mast..". En sommar utan markus är en sommar utan liene och hanna i team. en hopplös sommar. för några samhälls tjejer med 5.2 i snitt behövs för att sänka inteligens nivån markant på seglingen. I sommar skall jag vara lägerchef. En position jag haft förut, men då på KSSS. inte på ESS. man kan tycka att det är större på Kungliga Svenska Seglar Sällskapet. Men ack så fel. ingen mer respekt tilldelas ESSS. Vi bestämde då att Markus fick kutta Tomas för mig och Liene. vecka 32.
En platoniska vecka. Vecka 32 2009. obeskrivlig fantastisk övernaturlig.
VÅRAN VECKA.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0