slowly through your fingertips.


Får man vara rock på rock skivan? rock (kappa, jacka, ROCK?).
Jag hade tänkt vara ngt annat, men man måste bestämma vad. Jag vill inte vara så där "svart" med nitbälten osv. Det vore roligare om jag var rock på annat sätt. Men frågan är om tråkigheten hämtar mig då?
Idag har jag och erika varit på en stadsrunda. Från södersblåsigaste plats, till ställen det luktar konstigt på, till nya kläder, secondhand kläder, annan mat, bio, friterade bananer, och tre olika glassätar tillfällen. Det har alltså resulterat till en full mage.
en mage full på massa för mycket mat. usch jag mår illa.

Kommentarer
Postat av: Elin

det vore ju så jävla kul om du tog temat ordagrant och var rock hahaha!

2009-03-14 @ 02:39:49
URL: http://ekot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0