She's so hot, she's making me sexist - bitch.


Vaknar av att min näsas andningsförmåga inte var tillgänglig. Vaknar pigg som tuppen. Klockan var 5.48.
Vafan gör jag tio i sex en söndag. Att somna om var faktiskst till och med en omöjlighet. Min kropp gjorde ont vilket ledde till att jag inte rörde mig. På timmar. Nu är jag uppe, men tusen piller i kroppen. Vilket gör att mår jag så här kan jag inte gå ikväll. På Mehanys projekt. vilket suger ap hjärna.
Järnspikar.
suprice nu blir de gymnasitk. fast jag lår stå vid bordet och hålla i tävlingsvarven de är allt jag klara av just nu. fan elin.

Kommentarer
Postat av: Mirrrrri

NÄEEJ! snyft asså jag ville träffa dig ikväll! 50 procent av PG sjuka. inte bra statistik!

2009-03-22 @ 17:17:20
Postat av: Elin

ja, det är förjävligt.

2009-03-22 @ 19:24:50
URL: http://ekot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0