RataRatarawww?




sanningen är löst. vi har nio på varje varv. precis som allt annat i mitt liv jag kompenserar, vänder och virder och på något underligt sätt blir allt bra ändå. det var modigt av elin. modigt av mig. och nu är anna hemma det känns bäst. för ansvaret blåste snabbt bort. Du vet efter regn kommer solsken.
"och det är rätt konstigt det där för jag tror på det så mycket att jag aldrig skulle ringa själv. för vad är det för mening? eftersom han ändå inte är tillräckligt into me. jag frågar mig alltså inte ens om jag är into him utan det handlar bara om att han ska vara into me." K
JagochErika måste besöka Loretta Lux på kulturhuset. det ser jag framemot. och att mirre kommer tillbaka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0