But it's not the fall that hurts. It's when you hit the ground

Svin!
Det är mobbing, precis sånt som får barn att aldrig mer lita på sig själva. Exakt vad jag sysslar med på fritiden, erika. Jag plockar och vrakar vilka jag vill ha med i mitt lag. Leif som är en av stockholms huvuddommare skrattar högt åt mig, när jag skall ta ut varven med orden "det där är helt ömöjligt, glad att inte jag gör det". Inte nog med det, när anna är i thailand hänger hela ft05 i mina händer. Mina oerfarna naiva händer reda att kracha i fallet. Nej, på söndag är det tävling och jag har gymnaster som är sjukt mycket mindre bra än andra. De finns ledare som tycker vi skall plocka bort dom helt.
Men precis som min laganda och rättvisa succsesivt försvinner i denna sport. finns det en gnutta kvar. kvar för att låta alla vara med. på något i alla fall.

Kommentarer
Postat av: Frida

Du är grym Hanna! Snart kommer jag och chillar med dig! Dock känner jag mig inte längre som en ledare i truppen...

2009-03-10 @ 00:13:10
URL: http://fridazetterberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0