Vissa bilder är tidlösa och blir därför aldrig dåliga.

Jag vill inte att han skall falla för mig, det blir så dålig stämmning då.
Usch och jag nöjer mig med de antalet jag har, utan fantastiska orgasmer.


vi lekte svarta fetton, white trash och typ frihetsgudinnan.

jag var ensam hemma så erika kissa på tomten.

vi hade picknick och titta på "fågelhuvudet"

Liene fyllde år och hon fira med marängtårta, i de hemlösas anda.

Liene hade middag med hemlagad sushi.

vi lekte med maskrosor som aldrig försvann.

Vi såg Mstrkrft på Berns. för allt vi gör är partar?

Kommentarer
Postat av: Anonym

allt vi gör är partar.. och bra på det e vi också

2009-06-04 @ 21:10:13
Postat av: Anonym

Jag saknar dig Hanna

2010-02-11 @ 20:01:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0