små flickor som dansar naket och stora flickor som fäller tårar. men alla dessa pojkar är i himmelen.


Nu har jag avverkat den sista skivan. Den tog slut tidigt för min feber tog över.
jävla hår, jävla feber, jävla hosta och snor.
Vi var eu valet, med gubbar på magen som skall delta.

Som vane-människa finns det så mycket jag längtar till när jag åker. jag skall bryta alla vanor och skapa nya bättre. men jag tycker om mina vanor, jag tycker om att titta förmycket på tv, slänga kläder på golvet, göra allt i sista sekund, vara dryg mot naiva människor och göra saker jag ångrar.
Naivt tror jag att allt kommer förändras så jävla mycket.
de gör mig rädd, men samtidigt lugn. det är som mina fötter nu. den ena är stekhet och den andra är kall. is kall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0