Student 06.11.09



mina förväntningar på gårdagen var så jävla höga att de inte kunde mer än floppa.

men fan. jag svävade på molnen hela dagen och har aldrig varit med om en bättre dag!!

jag älskar att ta studenet, jag älskar att leva 11.06.9. jag älskar att åka flak.
få kärleksförklaringar i mössan
skriva sanningens ord i andras
dricka champange med ett gäng fulla studenter
springa ut ur skolan
sjunga den blomstertid nu kommer och hurra till sånna jag tycker var dåliga.
jag älskar att möta familj och vänner med ett plakat på en fet bäbis.älskar att få massa guldmedaljer, godisar, mackor och champange runt halsen. jag älskar att kissa med elin i en öppen buske. öppna första champange flaskan på flaket. spruta öl. skrika till musik vi alla älskar. vara på flaket. gå hem med blöta vänner.
att möta mitt eget hem i en reflektion av mig själv.
mottagningen. maten. människorna.
talen. stämmningen. sången.
gubbskivan.... den alltid lika floppande gubbskivan. var bäst!
ramsorna. atmosfären. danserna.

jag vaknade 7 med ett leende på läpparna och somnade 6 med samma genomgånende leende.
Det var de bästa jag gjort!

Kommentarer
Postat av: Elin

så jävla bäst. Jag älskar att tänka på det samtidigt som jag blir lite sentimental.

jag älskar 11.06.09.

2009-06-13 @ 20:32:36
URL: http://ekot.blogg.se/
Postat av: Amanda

GRATTIS!! :D

2009-06-13 @ 22:50:48
URL: http://amandabragee.blogg.se/
Postat av: mirri

kan bara hålla med Elin till punkt och pricka! trodde aldrig att jag skulle känna såhär!

2009-06-13 @ 23:06:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0