vi är som alla andra och hänger på f12





Jag är så trött att jag gråter!
Sovit 100 minuter i natt. Vaknade vid sex och gick till seglingen. det var en lång dag och skrikandes på dåliga instruktörer märkte jag inte av min gårnatt.
vanilj vodka
rosévin
baileys
lakrisshot
rött vin
öl
vitt vin
tequila
redbull-vodka.
Min pappa har en bok om tonårsfyllor. Dom blir värst när man blandar sprit emd varandra. Du skulle bara veta hur dåligt jag mådde i en mix av nio olika mixer.
Seglingen blev två timmar försenat för en båt sjönk, tre kapsejsa och alla barn grät. jag och elin köpte sushi eller inte hon. inte jag heller för den delen hon köpte sallad och jag yakiniki och vi gick till edsbergsskyrka och åt. Hon köpte cigaretter till tonårspojkar i orangatröjor.

"jag vill liksom bara ha den på posten som jag kan öppna och lägga till samlingen"
Det är anledningen till jag gråter.

Kommentarer
Postat av: Elin

Du skulle ha gjort som jag och somnat klockan åtta igårkväll..

Men hursomehelst; det var en jävligt rolig kväll! Vet dock inte om bilder på mig och LA var den vackraste.

2009-06-26 @ 09:35:10
URL: http://ekot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0