Tonårsfilmer får mig att bli leedsen att jag är på väg att bli stor. för stor för playahead.

Pohatan är hemma förgått från skåne. vi tittar på tonårsfilm med en massa godis. jag skriker, rör mig, involverar mig och hetsar. Pohtan sitter i hörnet på soffan, få-ordig men otroligt nöjd. för hon har en ful dialekt som hon pratar.

jag har badat ansiktet i mjöl idag!!

vi tänkte gifta oss en dag. han vet inte vem jag är ännu, jag har bara sett honom i tonårsfilmen wilde child. for the record jag älskar brittisk accsent. to die for.

/ TTYN. lol.

Kommentarer
Postat av: Elin

vi hade också tänkt se den! men så ångrade vi oss i sista sekund och hyrde "i taket lyser stjärnorna".

2009-06-07 @ 21:15:05
URL: http://ekot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0