Jag pratade om kondomer med mina små systrar imorse.

jävla piss väder.
imorgon tar jag studenten. Igår tog liene och det var en bästa bästa bästa dag. Hela dagen var fan bäst. Till och med när jag och mehany skulle ta oss hem från villeskällare vare bäst.
synd för dig att du inte är mig och fick uppleva dagen.
sorry.

Nu skall jag byta om till det jag skall ha på studentlunchen. det var tänkt en klänning i fina sommar färger men nu fan vill jag bara ha mjuka byxor och stor hood tröja.
Ett mega minus för vädret.
Ett mega plus för livet. Precis som fjortis tjejen säger. precis så tycker jag. Dahh

Kommentarer
Postat av: mmmm

jag upplevede faktiskt också dagen. den var toppen och såhär i efterskott kan jag absolut hålla med om att det var bästa alternativet att gå till ville. Du har då alltid rätt

2009-06-10 @ 20:03:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0