vi kallade gustav för josef. de gjorde vi för två år sedan senast.


.
morgon sex. tv spel och bilkörning.
min morgon är ett uppvak på Gottland med framställd frukost och sitta ute och glo på vatten. Eller en hetsig torsdag morgon, ner cycklandes vid vattnet på väg till seglingen. eller bara en helt vanlig dag hemma hos min allraste allra bästa vän.
Hon fyller år idag och därför önskar jag henne hurra hurra hurra. fast de klart jag har redan spelat dragspel för henne och ätit pankakor o så. Ikväll skall vi fira med hennes familjemiddag och då blire chunky monkey cheese cake. något vi har disskuterat sedan länge. det kommer bli bästa.
fast de klart imorgon kommer de bli bättre.

mitt i all denna "lycka" kollade jag på gamla bilder på bdb. swipp var med då. jag saknar swipp.

Jag skall prata i radio. p3s radio.

Kommentarer
Postat av: erika

och swippi!! bara att läsa hans namn gör att det knyter sig i magen :(

2009-02-20 @ 13:28:51
URL: http://voil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0