6530 dagar på a4 ark

.
i don't know what i can save you from. 
tidiga dagar innan jag egentligen vakanat på riktigt. 
Utan att ens försöka säga ett ända ord. Sätts denna låt på av en varm hand. 

18 år. Alla dagar, alla erfarenheter, allt allt allt jag gjort, vem jag är, vad jag tycker och hur jag agerar.
Detta skall jag skriva på papper. Precis vem jag är, igenom tangenttryckningar. En positiv sanningsenlig bild av
hela mitt liv, vad som jag gör och hur jag har blivit den jag är. hobbyisar, skolan, träning, vänner, familj, kärlek, allt i minsta
lilla detalj utan att lämna någon behind. Var skall jag börja, vad skall vara mitt slut.
Mitt liv på a4 ark.

Kommentarer
Postat av: Elin

"i don't know what i can save you from" - så jävla bra.

2009-02-05 @ 20:40:35
URL: http://ekot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0