rödhåriga flickor har inte lika roligt som blonda. Jag har varit leedsen hela tiden.


.
Ibland kan man få för sig spontana grejer. idag fick jag för mig en sådan. jag blev super spontan och super övertygad. 
jag skulle till frisören. jag fick inte för mig att ha hockyfrilla. inte svarthårig, inte exstencions. 
utan mitt spontana uppdrag gick ut på att bli röd hårig.
röd
röd
röd
eller egentligen inte, jag ville bli ljusbrun med en touch av brons. Frisörskan visste inte. hon blanda och dona. tillslut kom jag hem. nu är jag inte blond längre. jag är röd röd röd.
blodets färg, kärlekens färg, rosens färg, brandbilens färg och den generade färgen. Fast just nu känner jag mest samhörighet med blodets färg. för jag vill fan bara skära av hela huvudet. 

Kommentarer
Postat av: Anonym

va skömtaru!! shit va coolt!

2009-02-10 @ 01:54:57
Postat av: Anonym

Hanna nu får du allt ta och visa en bild!!

2009-02-10 @ 18:55:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0