mitt vinterland med voltande snöhögssturtlopp

Ont i hjärtat har jag. inte så där romantiskt för å min kära bla bla bla. utan på riktigt precis som mojje. han hade hjärt infarkt.

Hur som har jag just anländigt tillbaka till civilisationen efter sju dagars skidåkande. Sjudagars fantastiskt väder, underbar snö, inga liftköer och endast smärre ont i handledden.
Eftersom på vägen till sälen klämde eva min handled i bagageluckan. men annars lärde jag frida snowboard vi åkte störtlopp och i skogen. Jag har även kommit till insikten att jag och erika skall vara skidlärare näst nästa vinter. det tycker jag är en bra ide. nu skall jag till han pojkvännen. eller han till mig men först skall jag försöka minska smärtan i hjärtat.

Kommentarer
Postat av: mmmirri

haannni jag saknar dig vettu!!?!!

2009-02-28 @ 22:35:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0