Månadsprenumeration på halkning

dagen under luvan var bra, den var snabb, långsam och något mitt i mellan. Hur som behövde jag inte oroa mig över att missa min månadsupprepande ritual. Jag har halkat varje månad sedan oktober. 
oktober-halka utanför huset vid brevlådan (svanskotesmärtor)
november-halka på cykeln vid Shellmacken (tumsmärtor och sår på benet)
december-halka på station (lätt hjärnskakning)
januari-halka utanför sporthallen (armsmärtor)
februari-halka på rygg utanför skolan. (ryggkotesmärtor).
Det är en tvätt äkta förbannelse. jag skrattar, det gör ont men ärligt det måste vara något runt min aura. Något som gör att jag skall komma tillbaka ner på jorden. istället för att nypa mig själv för att inse verkligheten. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0