Är det daks att komma hem nu

nr jag mötte min granne utanför ochhan fråga om det var dags att komma hem  nu var de inte mer än rätt att gulle smilet kom fra. Jag har haft bästa kvällen på stört länge och de finns inget jag sku.le vilja ha annorlund. elin är nu ehmma hos en model. han var snygg ser ut som elevrådsorfdörande han gick modevisningen jag fick kvällens flesta ragg fast log lätt tillbaka och elin berääta sanningen. vi blev bjudna på cabinuscha för 152kr styck. de kom från ivnte sverige antagligen därför nu skall jag upp om mindre än 90 minuter så god natt- eller morgon för jag har läst fredagensmetro.

Kommentarer
Postat av: mirzzz

vare bra eller bäst???

2009-02-13 @ 15:26:56
Postat av: Elin

så jävla bäst.

och jag älskar att det bara var du och jag. det var klockrent ända från nivå22.

2009-02-13 @ 19:27:39
URL: http://ekot.blogg.se/
Postat av: HP

det var bästa bästa bästa alla kategorier

2009-02-13 @ 21:16:01
URL: http://lawt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0