tvåtusennio



there is nothing to do at 5 am...i think i've watched every season of survivor aired and every barbie movie ever made. i wish that made me endearing but no that just makes me a loser


2009 är snart över. tvivelaktig över året. 2008 var hästlängder bättre. Fast 09 var inte dåligt. jag tappade bara mitt liv, dignitet och självkänsla på vägen. Hittade de plockade upp dem och lever hellre ensam i alla mina dar. Sjöng om studentens lyckliga dar fast jag har många kvar. skivor, lite skola, spända miner men sen sprang jag ur skolans trånga dörrar. en dag att föralltid minnas, en sommar fylld av konstiga otroligt konstiga upptåg, stora resväskor och byte av land. ansvar i högar och livet försvann... Ansvarsfull och tråkig, kappan har vridigts efter vinden. Fan vad mycket som har hänt.
Jag tror 2009 är året. året jag blev stor...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0